Czas realizacji uzależniony jest od wybranego pakietu i indywidualnego szacunku pracy dla danego projektu. Dużo zależy również od ilości poprawek. W ofercie zastosowałam przykładowy czas realizacji nie uwzględniając dodatkowych poprawek.
Po określeniu terminu pracy i podpisaniu umowy poproszę Cię o wpłatę zaliczki w wysokości 50% ustalonej kwoty. Resztę kwoty pobieram po ukończeniu projektu.
Rachunek wystawiam w formie faktury bez VAT.
Pierwsze dwie poprawki projektu zawarte są w kwocie usługi. Każda kolejna poprawka jest dodatkowo płatna.
Pliki jakie dostarczam są przystosowane zarówno do przestrzeni drukarskiej CMYK (eps, pdf, jpg), jak i do cyfrowej RGB (svg, pdf, png)
Oczywiście! Masz moje pełne wsparcie od początku współpracy, aż do momentu kiedy upewnimy się, że wszystko działa jak należy.
Wizerunek marki służy nawiązywaniu relacji z klientem, zdobywaniu jego uwagi i budowaniu rozpoznawalności. By to osiągnąć musisz zbudować solidną tożsamość marki, a tego samo logo nie zapewni. Logo bez elementów strategii i komunikacji jest tylko mijanym znakiem. Nie pomoże Ci w realizacji celów. Z uwagi na to nie podejmuję się projektowania samego logo.